piątek, 25 czerwca 2010

Ewa Farna- obłęd

Pewne większość z was wie kto to jest ale tak krótko:
    
Ewa Farna pochodzi z polskiej rodziny. Śpiewa w języku czeskim i polskim. Mieszka w Wędryni, w czeskiej części Śląska Cieszyńskiego. Uważa się za Polkę. 
    To kilka z jej wielu osiągnięć:
- Wygrana Eska Music Award w kategorii "Hit roku 2009" za piosenkę "Cicho"
 - Wygrana w plebiscycie VIVA Comet 2010 w kategorii Artystka Roku
- Zwycięstwo podczas Sopot Hit Festiwal 2009 w kategorii Polski Hit Lata z utworem Cicho 

Od czasu jej koncertu w Lubinie( niedaleko mojego miasta, niestety nie mogłam być na koncercie) bardzo zaciekawiłam się jej osobą. Zaczęłam szukać informacji, znam większość jej piosenek, normalnie obłęd.  Ja ją uwielbiam.! Powiedzcie co myślicie o Ewie.?


To kilka wg. mnie najlepszych piosenek( koncert w Lubinie na dachu galerii Cuprum Arena):














 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu